Torsdag 16 Maj 2013

God kväll på er! Här hemma myser vi nu i soffan framför en film innan lillhjärtat ska sova för natten :) ❤
Dagen har varit bra idag med strålande sol och ganska bra svar från sjukhuset om undersökningen karln var på idag :) Lite smått pinsam har den varit då vi fick soppatorsk mitt i backen vid slottstorget i stan x) Haha lite smått uttittad och utskrattad blev man då A gick till macken för att fylla dunken ^^ men jag överlevde det också :p

Har jobbat idag också och underbart är det nu då solen och våren är här :D Helt underbart är det! Det som är jobbigast nu är att om precis 2 veckor idag var det 2 år sedan vår älskade Svea lämnade oss :'( Men jag ska nog överleva den också, men den kommer bli tung nå så fruktansvärt och jag tror inte att jag kommer jobba den dagen. Tack och lov så är hennes 2-års dag en lördag så då är jag ledig och hemma vilket fall ❤

Näe nu ska vi mysa framför filmen en stund till innan hjärtat ska sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0