Söndag 24 Mars 2013

Nu har det gått ytligare en vecka sen jag skrev sist, men då det händer nånting nytt inom familjen/ släkten var och varannan dag så hamnar bloggen på sidan av.. Senast det hände nånting var i onsdags/torsdags då min älskade syster fick åka in på akuten :( Så det blir inte så mycket skrivandes här då, men jag har sett att jag fått lite nya kommentarer och jag ska sätta mig och svara på dom så fort det blivit lite lugnare runt mig!

Annars idag är det söndag och hela familjen var ut på promenad tidigare idag och vi var ute i 1,5 timme i det fina vädret och riktigt skönt var det! Sen efter promenaden så blev det lite käk från Donken då ingen av oss var nå motiverade till att laga ihop nånting och till vår stora förvåning och glädje åt Theo upp en hel hamburgare!! Det mina vänner har aldrig hänt tidigare!! Så stolt över honom att han ätit så bra idag!! :D

Snart är det dags och fixa sonen i säng, men innan han ska sova så ska han bada så det är nog dags för mig att fixa iordning badvattnet :)

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0