Torsdag 13 Juni 2013

God morgon på er! Torsdag idag och idag är jag hemma.. Är inte alls nå pigg och mår verkligen skit, så jag bestämde mig för att vara hemma och vila upp mig idag och förhoppningsvis så kan jag jobba imorgon :) Så idag ska jag bara slappa och ta det lugnt hade jag tänkt..
 
Idag blir mina älskade små bebisar 1 vecka också :D Snacka om att tiden går fort! Och dom har blivit mycket större nu också och dom är så underbara :) Theo älskar dom! Han vill hålla i dom och pussa på dom mest hela tiden ;) Han kommer tycka det blir roligt när dom blir så pass stora att dom springer runt och leker en massa ;)
 
Ja annars idag händer det inte så mycket.. Iaf inte nu mitt på dan när jag är hemma.. Sen i eftermiddag får vi se vad som händer.. Är det fint väder ute så kommer nog jag och Theo vara ute och leka, annars så blir vi nog bara inne och myser och tar det lugnt :)
 
Och snart är det helg också, men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. Men det märker vi väl :) Theo har sagt i några dagar nu att han vill sova hemma hos mormor så vi får väl se om det blir nå av det eller inte :) Annars så blir det nog bara en lugn helg, det är min barnhelg så jag kan inte göra så mycket då heller utan Theo så vi får se ^^
 
Näe nu ska jag bädda ner mig i soffan och slå igång en film eller nått och mysa ner mig med Kelly ♥ som förresten blev 2år i tisdags :D Stora tjejen nu! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0