Söndag 9 Juni 2013

God kväll på er! Söndag idag coh idag har jag inte gjort mycket.. Storstädat och tvättat en hel del är väl typ det enda vettiga jag har gjort idag :P
 
Annars så mår vi relativt bra här hemma.. Vi har våra upp och nedgångar som alltid denna tid på året.. Svea har hunnit fylla hela 2år! Den 1 juni fyllde hon 2år och då åkte vi ut till deras grav och planterade nya blommor och barnens morfar och hans sambo var också med ♥ Theo och barnens pappa också naturligtvis! Efter att vi hade planterat blommorna så satte vi oss vid flickornas gravsten och fikade lite och självkart så fick Meja och Svea också ett glas saft och några kakor :) Men deras lillebror/storebror sa att han skulle vara snäll och äta upp Meja och Sveas kakor så ingen annan kom och tog dom för dom ;)
 
Theo växer så det knakar och blir bara större och större :D Och smartare och smartare för den delen också! Och strak nå så enormt är han! Men han mår bra och allt går framåt :) Men det kommer bli en jäkligt tuff höst för oss här hemma! :/ Vi får väl se om vi överlever den eller inte..
 
Sen så har vi ju också som ni säkert redan sett fått 5 nya familjemedlemmar också :D Theo älskar våra små bebisar och vill helst hela tiden vara med dom och gosa och pussa ♥ Han är så kärleksfull mitt hjärta!
Men alla 5 bebisar mår bra och om jag har kollat rätt så är det två pojkar och tre flickor :) Och förhoppningsvis så är alla tingade redan :)
 
Igår så var jag och Theo ut till Gysinge på marknad med Theo's morfar, hans sambo, moster Emma och moster Malin och Malins sambo :) Riktigt trevligt var det och efter att vi varit på marknad så åkte vi iväg och fikade lite grann vid vattnet och det var riktigt mysigt! Och Theo var jätte duktig som inte sprang för nära vattnet och drutta i, utan höll sig på säkert avstånd :)
 
Här kommer lite bilder från våran helg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0