Måndag 10 Juni 2013

Hej på er!
 
Idag blev det ingen lång dag på jobbet då förskolan ringde och sa att Theo var hängig :( Och när jag kommer till förskolan så säger han att han vill kräkas och bara några sekunder senare så kom det :( Men det kom bara slem så han var stressad över nånting och ingen magsjuka! Han slocknade i vagnen påvägen hem och sov en liten stund och sen var han hängig även hemma ett bra tag innan han blev piggare och nu är det som om att ingenting har hänt :) Vilket är jätte skönt för då kan vi nog gå ut och leka lite efter maten! Men Theo ska endå vara hemma imorgon och då ska Theo's pappa vara hemma med honom på förmiddagen då det är skolavslutning för min del och den vill jag inte missa :) Efter skolavslutningen och allt de så går jag hem och tar över så får A åka och jobba :) Sen så kommer syster Emma hit i morgon också :D Sen får vi se vad som händer mer i veckan.. Det blir jobb för mig hela veckan iaf och enda fram till vecka 28 då jag ska försöka ta ledigt fyra veckor framåt :) Sen är det dags att fortsätta arbetsträna i höst och jag får vara kvar på samma ställe till december och det känns så jäkla skönt att få ta den tid det behöver och jag behöver inte stressa! :D
 
Näe nu ska jag strax ställa mig och fixa mat här hemma och jag hoppas att Theo kommer äta :) Han har ätit dåligt hur länge som helst nu så jag hoppas att han vill äta lite grann idag iaf..
 
Nyplanterat hos mina älskade flickor på Sveas 2års dag ♥ 
Det fattas stenar runt om, men det ska komma!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Kanske är nå basilusker ändå.. min Alex spydde som en gris inatt han. Uscha hoppas ingen mer blir dålig! Kramar

Svar: Han har varit förstoppad i flera dagar så det var därför han spydde i måndags. Var in med honom till hc i tisdag och där fick han microlax så att han fick ur sig allt och efter det har han varit hur bra som helst :)
Elin

2013-06-11 @ 10:14:08
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0