Torsdag 3 Januari 2013

Första gången jag skriver 2013 i rubriken :p Men det är ju ett nytt år och jag hoppas att detta år blir så mycket bättre än vad 2012 var!
 
Iaf så är det torsdag idag och om ca en timme ska jag till HC och kolla upp mitt öra.. Har haft ont i det i över en vecka nu så dags att kolla upp det kanske? Ont som fan gör det vissa gånger :/
Annars idag så händer det inte så mycket vad jag vet nu iaf.. Vi är lediga hela den här veckan också och på måndag börjar vardagen för oss igen.. Känns både och måste jag säga.. Visserligen saknar jag "jobbet" och vill tillbaka och komma in i rutinerna igen, men samtidigt så har jag sådan ångest nu så jag vill ingenting :/ Men det blir väl bra förhoppningsvis..
 
Annars så har både jul och nyår varit väldigt bra. Julafton firades hemma hos min pappa och Theo blev överlycklig när tomten kom :) ♥ Sen nyår firades hemma hos mig med mina två hjärtan. Egentligen skulle vi vara hemma hos A och Theo's farmor skulle komma, men hon ringde på morgonen och sa att hon var sjuk så det blev bara jag, Theo och A som firade nyår men det var lite skönt det med.. Vi hade en lugn kväll hemma och när Theo somnat så satte vi oss i soffan och spelade spel och vid tolv slaget tittade vi ut genom fönstret och kollade på fyrverkerierna och tack och lov vaknade inte Theo som är rädd när det smäller :/
 
Sitter och funderar på om jag ska sätta mig ner och skriva en årsresumé över 2012.. Vi får se hur det blir med den saken, men troligtvis så kommer det upp en sån ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0