Torsdag 24 Januari 2013

God morgon! Men här har vi varit vakna ett bra tag då det inte blev så mycket mer sömn än natten till igår :/ Känner mig helt groggy och huvudvärk har jag också. Men jag har även ringt till jobbet och sagt att jag blir hemma idag och kommer igen imorgon, så idag ska jag bara ligga i sängen och sova så mycket jag bara kan medan hjärtat är på dagis :)
 
Annars idag händer det inte så mycket mer. Ska bara ta det så lugnt jag bara kan och hoppas på att det blir mer sömn i natt..
 

Kommentarer
Postat av: N*

Vad härligt att soffan kommit på plats! Och vad skönt det låter att sova hela dagen! Hoppas du blir utvilad! :)

2013-01-24 @ 09:52:31
URL: http://Nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0