Torsdag 17 Januari 2013

Hej på er! Kikar in för att säga god natt :) Blev inget bloggande idag då det inte hänt nånting speciellt..
Men jobbade idag och det gick bra! Hade lite huvudvärk till och från under dagen, men det gick. När jag sen hämtade Theo bröt helvete ut :/ Han ville inte alls följa med hem hur mycket jag än försökte få med honom.. Han gapa och skrek hela vägen hem! Till och med på bussen skrek han och det brukar han inte göra.. Men han var skit trött och sen hade han inte ätit så bra under dagen heller vilket han har varit jätte dålig på hela veckan :(
Väl hemma iaf så började han lugna ner sig och när A kom så blev han på strålande humör tack och lov :) Men han åt inte så speciellt bra hemma heller, men han fick i sig en hel flaska välling vilket är bra!
 
Nu sover min älskade son och jag ska krypa ner i min säng jag också :)
Imorgon är det fredag och förhoppningsvis så är det en grej som går som vi vill! :) Håller tummarna för det iaf :) Men vad det är tänker jag inte skriva ut än ;)
 
Sen är det helg sen också och Theo ska vara hos sin pappa, eller dom ska vara hos mig men det är pappa-helg :) I helgen kommer också min älskade syster och hälsar på :D Var ett tag sedan vi sågs nu så det ska bli hur roligt som helst träffas! :D
 
Näe nu lockar sängen allt för mycket ^^ God natt!
 

Kommentarer
Postat av: N*

Vad är det ni håller på med som verkar roligt och som du inte skriver ut än;)?

2013-01-18 @ 23:39:20
URL: http://Nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0