Torsdag 10 Januari 2013

God morgon på er! Idag är det torsdag och förskola jobb står på schemat hela dagen.. Lika dant var igår så när jag och hjärtat kom hem så var vi båda så trötta så vi orkade inte mycket.. Och Theo somnade för natten strax efter klockan 18:00 och vid 18:30 kom bästa Katrin hit och vi spelade monopol och som vanligt vann hon ;) Sen så snackade vi en hel del också :) En riktigt bra kväll blev det! Och Theo sov närare 12 timmar i natt då han somnade klockan 18:00 och han vaknade 05:55 så ja nästan 12 timmar vilket han verkligen behövde! Han är lite alls lika trött nu när han sitter och tittar på barntvn som han brukar så jag hoppas att han är piggare :)
 
Idag efter jobbet blir det nog inte så mycket gjort här hemma.. Känner att jag vill bara ha en lugn eftermiddag med mitt älskade lilla hjärta ♥ Men man vet aldrig ^^ Pratade med mamma igår också och då sa hon att hon ville ha Theo lördag - söndag och eventuellt ville hon ha honom redan imorgon så vi får väl se om han flyttar till mormor helt i helgen eller inte ^^ Sen på söndag ska jag och Theo på julgransplundring med min pappa vilket jag ser fram emot :)
 
Nej nu måste vi sätta lite fart här hemma så vi inte kommer för sent ^^
 
Puss på er!
 
Theo och jag för 3 år sedan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0