Söndag 27 Januari 2013

Hej på er! Söndag idag och helgen börjar gå mot sitt slut och i morgon är det måndag och ny vecka igen.. Känner att jag skulle vela ha helg några dagar till, menmen ^^
 
Helgen har varit rätt så bra faktiskt, men lite synd på sömnen bara :/ Theo har strulat en hel del både nu i natt och förgår natt.. Skit drygt är det när man inte får sova ut ordentligt och i natt höll jag nästan på att bryta ihop totalt :( Men det gick bra iaf efter ett bra tag och Theo somnade mellan mig och A. Men som sagt så blev det inte så många sovtimmar men det får vara så idag..
 
Imorgon är det som sagt måndag och det står jobb och förskola på schemat hela veckan förutom på onsdag för min del. Då är det utvärderingsmöte med förskolan och alla andra inblandade så vi får väl se hur det går. Men annars så blir det nog en lugn vecka tror jag..
 
Näe nu ska jag sparka upp karln ur sängen och fixa frukost, jag är hungrig! ;D Theo har redan fått sin "o'boy" så vi får se om han vill ha nån macka eller nå :)
 
En liten Kelly ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0