Söndag 20 Januari 2013

God kväll på er! I helgen har det inte blivit nå bloggande alls då jag inte har känt att jag velat blogga nånting och sen har det inte hänt nånting värt att blogga om heller.. Det har det iofs fortfarande inte gjort, menmen ^^
 
Söndag idag och idag har hela familjen varit ute och lekt i snön. Theo tyckte det var jätte roligt och som tur va så var det inte så jätte kallt idag så man frös inte ihjäl när man var ute. Theo's farmor var hit en sväng också, men stannade inte så länge och sen på eftermiddagen åkte Theo iväg med sin faster och sin kusin och badade en timme på Lillhagsbadet :) Nu sover han sött i sin säng sen 2½ timme tillbaks och jag hoppas att han kan sova i natt. I flera nätter nu har han sovit jätte oroligt och vaknat och kommit in till mig. Inte för att det gör nånting egentligen, men det är synd om honom som aldrig får sova ut ordentligt :/
 
Imorgon är det måndag och ny vecka väntar med jobb och förskola. Får se om det händer nå roligt i veckan eller inte..
 
Näe nu ska jag slänga mig i soffan en stund och äta kvällsfika och glo på tvn och invänta John Blund som dom senaste veckorna har glömt bort att även jag existerar då jag har sovit skit dåligt i flera veckor nu :/ Menmen hoppas på bättre sömn nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0