Söndag 13 Januari 2013

God morgon / God förmiddag! Söndag idag och sista dagen på den här helgen är redan här! Usch vad fort den här helgen har gått måste jag säga.. Lite tråkigt att man inte kunnat njuta ordentligt, menmen :)
 
Idag är det söndag och jag och Theo ska på julgransplundring med världens bästa pappa/morfar :D Ska bli riktigt roligt och göra nånting med pappa! Det händer inte så ofta att vi gör saker tillsammans så det ska bli jätte roligt :) Och Theo älskar att vara med sin morfar :D
 
Efter det så ska vi hem och äta mat med Theo's pappa :) Det är jag som bjuder på maten ^^ Vi firade ju 7 år i tisdags, men eftersom att det var mitt i veckan så gjorde vi ingenting speciellt då så då sa vi att vi skulle göra det i helgen istället om vi fick barnvakt. Men där planderade han in annat i fredags när jag fixat barnvakt så i fredags så var jag själv hemma och bara låg i soffan typ.. Sen igår så skulle ju mamma egentligen ha Theo en natt till, men då mamma hade ont i sitt operationssår så fick Theo komma hem en dag tidigare så det blev inget igår heller.. Men A kom hit iaf och vi umgicks hela kvällen och han sov även här :) Så helgen blev bra iaf! Men idag har jag sagt att jag ska bjuda på mat, men vi får se vad det blir för nå ^^
 
Igår kväll när jag skulle natta Theo säger han till mig att han inte kan sova därför att han saknar sin lilla syster ♥ Och det gjorde så ont i hjärtat då jag vet att han mer än gärna vill ha ett syskon, men sen blev jag lite förbryllad över det också då han bara var 1½ år när Svea dog, men han kommer nog ihåg att jag hade en bebis i magen och sen helt plötsligt hade jag inte det mer :/ Så ont som satan gjorde det och han till och med grät några tårar när han sa det :'( Mammas älskade barn! Gud vad jag önskar att jag hade er här alla 3! ♥♥♥
 
Imorgon är det måndag och ny vecka.. En vecka full med jobb står på schemat och jag hoppas att veckan går fort ^^ Sen så längtar jag som en tok efter våren nu! Visst jag älskar snön och vintern! Men nu har vi haft så mycket snö och temeraturerna åker upp och ner så ena dagen är den -20 och andra är det +3 så det blir slask och blött för att sedan frysa till och bli snor halt och det är det jag är trött på! Så våren får mer än gärna komma nu, men vi har ju minst 2 månader kvar med snö och slask innan våren kommer ;P
 
Nä nu ska jag fixa frukost och väcka karln som fortfarande ligger och sover :) Ska även hänga tvätten och starta en ny maskin så det är klart tills pappa kommer och hämtar oss :)
 
Ha en bra söndag!
 

Kommentarer
Postat av: Elenor

Aaaaw nämen tack för din fina kommentar:). Ja det är klart vi kommer fixa de. Alva är en go och fin tjej som behöver mycke träning men de är något som jag kommer kunna ge henne oxå. Värmde verkligen att läsa din kommentar.
Tycker så synd om er och tänder ett varsit ljus till era små ängla flickor. Ni har inte haft de lätt men ni har en jätte fin kille idag och ni är en fin familj. Kram

2013-01-13 @ 16:12:57
URL: http://urellensliv.blogspot.com
Postat av: Nathalie Stolpe

Hej :) ja det kan jag göra :) om du tittar på min blogg så ser du någonstans vad jag vill ha och gärna om du vill länka någon blogg så du vill ha de :) Kram.

2013-01-15 @ 21:43:07
URL: http://stolpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0