Onsdag 23 Januari 2013

Hej på er! Onsdag idag och idag jobbade jag bara 5 timmar då det varit en strulig natt men ingen sömn alls för min del så tyckte dom på jobbet att jag kunde sluta 2 timmar tidigare och det tackar jag för! När jag kom hem sov jag en timme och sen var det dags och hämta hem mitt älskade hjärta från förskolan och sen hem och fixa middag och nu strax ska han nattas :)
 
Mamma ringde till mig idag också och sa att jag ska få hem min soffan ikväll :D Snacka om överlycklig tjej nu kan jag lova! :D Har väntat på soffan sen i november, men då mamma blev sjuk och fick operaras och greja så fick vi av vakta med soffan då hon har använt den hemma hos sig, men nu har hon köpt ny soffa och hon skulle få hem den redan ikväll och då får jag hem min :D Snacka om lycklig tjej nu alltså!
 
Imorn är det torsdag och vi får se om det blir nå jobba för mig då eller inte. Blir det en till lika strulig natt som natten till idag och nätterna före det så tyckte dom på jobbet att jag skulle vara hemma och vila upp mig och komma igen på fredag så vi får se hur det blir :) Kan ju hoppas och hålla tummarna på att hjärtat sover bra i natt och sover hela natten så jag kan jobba imorn :) Skulle vara bra iaf!
 
Nej nu ska jag fixa välling till mitt älskade hjärta och sen natta honom och efter det invänta att mamma ringer och säger att jag komma och hämta soffan :) A skulle hjälpa till och bära han också och en väldigt snäll granne :D
 
Kikar in senare när soffan är på plats och visar upp den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0