Onsdag 16 Januari 2013

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår inte så jätte bra så idag är jag hemma från jobb.. Gick hem igår också då jag inte kände mig hundra :/ Men imorgon blir det troligtvis jobb iaf hoppas jag..
 
Igår när jag kom hem la jag mig på soffan och sov i 1,5 timme och när jag vaknade så kändes det lite bättre men inte helt bra, men jag gick endå ner i källarn och hämtade upp alla bebiskläder som jag har efter både Theo och flickorna och rensade ur dom på de kläder jag ville ha kvar och så sorterade jag upp de i storlekar och sen la jag ut dom på köp&sälj på facebook och jag hoppas att nån nappar då det är mycket fina kläder och det tar en väldigt stor plats både uppe i min lägenhet och i mitt förråd.
(Fick precis ett pm på facebook att det är en som kommer och köper mitt klädpaket i storlek 74/80 så där försvann 3 fulla påsar med kläder ^^ )
Fick även hjälp av mamma med att gå igenom allt då det var jäkligt tungt att gå igenom flickornas kläder. Men det måste göras och jag vet med mig själv att jag mår ännu sämre när jag varje gång ser dom när jag går ner i källarn. Då känns det bättre att någon annan får nytta av dom :)
 
Ja annars idag händer det inte mycket. Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt tills det är dags och hämta hem mitt älskade hjärta och när han är hemma så får vi se vad han har lust med att göra :)
 
Sen så kommer det förhoppningsvis snart upp en ny design här också :) Håller tummarna med att den kommer upp inom några dagar :)
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0