Ny design!

Nu är min nya design uppe :D Och bra blev den! Stort tack till Nathalie som ville vara så snäll och fixa den till mig :) Nu kanske motivationen till att blogga mer kommer när designen är snygg :) Iaf så kan vi hoppas på det!
 
Theo och jag är iaf hemma nu och Theo somnade i vagnen medan vi väntade på bussen ^^ Men skönt för honom att få sova en liten stund och han är fortfarande rätt så trött så tror inte det blir så stora problem med att få honom att somna för natten senare :)
Och Theo gjorde mig väldigt glad för en stund sedan också! Maten var klar och han säger att han inte vill ha nånting, fine tyckte jag och satte mig och började äta och efter en kort stund kommer Theo smygande och säger att han visst vill ha mat för att han är faktiskt hungrig ;) Så då dukade jag fram åt honom också och så åt han upp precis allt på sin tallrik! :D Sen ville han också ha 2 skorpor som han glädjeligen åt upp och efter det kom han och bad om 2 hårdbröd mackor som han nu står och mumsar på :D Såhär bra har inte Theo ätit på länge och vi kan ju bara hålla tummarna på att det håller i sig!
 
Nu ska jag slänga mig i soffan med min underbara son och bara vara tills det är dags att natta honom :)
 
God kväll på er! :D

Kommentarer
Postat av: N*

Så du hitta en annan som fixa design åt dig;) får gå in och kolla sen, eftersom jag alltid går in via appen så ser jag ju aldrig några designer.

2013-01-16 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0