Måndag 21 Januari 2013

Denna dag har varit rätt så lugn, både på jobbet och hemma efter.. Rätt skönt faktiskt om jag ska vara ärlig, ibland behöver man sådana dagar också :)
 
Efter jobbet åkte jag och hämtade hem mitt älskade hjärta från förskolan och det hade gått rätt så bra där förutom att han inte ville äta någon lunch :/ Men frukost och mellanmål åt han mackor iaf så han fick ju i sig nånting och sen så hade han även ätit lite frukt, men han hade vägrat dricka nånting över huvudtaget :( Det börjar verkligen kännas i psyket nu att han inte vill äta nånting och man känner hur man börjar nästan tvinga i honom mat bara för att han ska orka, men man ska ju absolut inte tvinga i dom mat och det gör jag inte heller! MEN jag får känslan ibland att jag skulle vela så jag vet att han får i sig nånting.. Men till middag idag åt han iaf 1 nästan 2 godingar och det är ju alltid nått iaf. Sen så dricker han alltid en flaska välling både på morgonen och på kvällen tack och lov!
Sen märks det på honom också att han inte äter nånting då han jämt är jätte trött! :/ Visst får han sina stunder då han har så mycket energi så han vet inte vad han ska göra med allt, men de försvinner lika fort som det kom och så är han trött igen.. Det är en jäkla tur att förskolan följer handlingsplanen nu som Theo har, för det hjälper honom nå enormt mycket!
 
Men annars så är det bara bra här hemma, eller så bra det kan vara när man mår som man gör psykiskt.. Dagarna går, vissa fortare än andra och veckorna lika så.. Snart är snön borta och sommaren kommer och så även vår älskade dotters 2-årsdag.. Känner att jag börjar redan få lite ångest över den dagen och den dagen är lite mer än 4 månader bort och jag ska inte ha ångest över den redan! :O Men jo det har jag och den tar ut sin rätt när jag ska sova då jag nu för tiden inte sover mycket alls :( Men ja det är väl som alltid att bara bita ihop och fortsätta köra och inte titta upp.. Någon hjälp får man inte heller utav detta landsting och nej jag får ingen, så det är bara att köra på helt själv. Något jätte stöd från min omgivning får jag inte heller, men nu är jag van med att jag måste sköta mig själv plus ta allt runt omkring också..
 
Nej nu ska jag bädda rent i min säng och sen slänga mig på soffan en stund innan jag ska krypa ner under täcket och försöka sova lite..
 
God kväll på er!
 
Stina jag saknar dig! 
Nu har du varit borta 5 månader och 20 dagar :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0