Lördag 5 Januari 2013

Hej på er! Lördag idag och idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Mina hjärtan är här så det blir nog bara mys hela dagen, men det skulle vara roligt och hitta på nånting också men vad vet jag inte ^^
 
Idag vid 15-tiden ska jag iaf möta upp en person som ska köpa en hel ikea kasse med kläder efter Theo :) Rensade ur hans garderob igår och 43 plagg tog jag bort och istället för att ställa ner dom i källarn och låta dom stå, la jag ut dom på en köp och sälj sida på facebook och det var en tjej som ville ha dom :) Skönt att bli av med dom och roligt att låta något annat barn använda dom nu när Theo inte kan ha dom längre :) Men förutom det så händer det inte så mycket idag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0