Helt underbart!

God morgon!
 
Idag är det tisdag och idag har jag och Theo's pappa ett viktigt möte. Dom ringde till mig igår eftermiddag och frågade om vi kunde komma idag och då väntetiden egentligen är ruskigt lång så tyckte jag att det var lika bra att ta den tid som nu fanns! Så ett viktigt möte står på schemat idag :)
 
Sen i natt har Theo sovit hela natten inne i sin säng utan att ha vaknat en ända gång :O :D Han har sovit lugnt i natt och det har varit helt underbart att få sova ostört en hel natt. Och sover han skit dåligt nu i natt så kan jag iaf njuta av att ha fått en hel natts sömn ♥
 
Igår eftermiddag hände ingenting här hemma. Jag och Theo lekte lite grann och så gjorde vi iordning mat som Theo åt halva portionen av och sen var det kväller och nattning och Theo somnade väldigt fort igår också. Jag läste en saga och sen släckte vi lampan och strax därefter sov han :) Trött kille med andra ord ;) När Theo somnat gick jag och la mig i soffan och kollade på "Farmen", sen blev det bara en lugn kväll i soffan :)
 
Näe nu måste vi sätta lite fart här hemma ^^
 
Ha en bra dag hörrni! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0