God natt!

Theo kom hem runt 18:30 och han hade haft hur roligt som helst :D Och allt hade gått jätte bra så det blir fler gånger för honom att åka till Fjärran med faster :) Jag kan tyvärr inte ta honom dit då det är ett badhus och vattnet är fullt i klor - vilket jag inte tål utan får stora sår som tills slut spricker så jag börjar blöda :/ Och nej det hjälper inte att smörja sig flera gånger.. Det har jag redan provat.. Men iaf så är det ju jätte bra att han kan åka dit med sin faster som älskade det! :)
 
Men iaf så var han så trött när han klev ur bilen att han knappt kunde gå stackarn ;) Och när han fått av sig ytterkläderna så fick han välling och så startade jag barnprogram åt honom och när det var slut kom han själv till mig och sa att han var jätte trött och ville sova, vilket aldrig har hänt förr ;D Så då gick vi in till hans säng och läste en saga och sen sov han så sött som bara han kan ♥ Och han sover än och jag hoppas att han kommer sova hela natten i sin säng nu :)
 
Själv tänkte jag hoppa in i en dusch nu och sen slänga mig i soffan en stund innan jag ska krypa ner i sängen och försöka sova.. Kommer nog inte bli lika enkelt för mig och somna ikväll då jag inte har min stora kärlek vid mig.. Är lite bortskämd nu då jag har sovit med honom i flera nätter och nu helt plötsligt så ska jag sova helt ensam :/ Så ja vi får se hur det går.. Men imorn kommer vi iaf att umgås då det är en rätt så speciell dag ♥
 
Nej god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0