God natt söndag!

Tänkte smyga in och säga god natt! Theo sover sen 1,5 timme tillbaka och jag har precis kommit ut ur duschen så nu tänkte jag försöka komma i säng och förhoppningsvis somna tidigt.. Kan ju iaf hoppas på det.
 
Annars så har dagen idag varir väldigt bra :) A stannade hela dagen fram till eftermiddagen nångång när lillasyster kom och hälsade på en sväng :) Innan A gick och syster kom så var jag över till mamma och hämtade mitt och mina syskons playmobil till Theo och han älskade det! Just playmobil var något iaf jag och min syster älskade att leka med när vi var yngre så vi har en hel del ^^ Och Theo blev överlycklig när vi packade upp allt och började leka med honom ♥ Han tyckte det var så roligt att det till och med blev krig när han skulle nattas då han ville vara uppe och leka ;) Och det brukar inte vara så svårt att få Theo i säng ^^ Men nu sover min skatt iaf och jag hoppas att det blir en natt med mycket sömn! Speciellt för honom då han nu för tiden sover väldigt dåligt :( Men jag håller tummarna på att han får sova i natt ♥
 
Näe sängen nu god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0