God natt..

Hej på er.. Smyger in för att säga god natt och hoppas att ni kan sova bra i natt :)

Själv ligger jag i sängen och har mitt älskade lilla hjärta bredvid mig ❤ Han vaknade för ca en timme sen och hade världens växtvärk och bara grina :( Men nu efter lite alvedon och lite Tom och Jerry tittande så sover han här bredvid mig ❤

Min kväll spenderades iaf i soffan framför tvn tills Theo vakna :) Mös för mig själv med en kopp varm choklad vilket var bra många år sedan jag drack! Och nu menar inte jag varm o'boy utan riktig choklad gjord på kakao. Det är så underbart gott så det finns inte! Jag riktigt njöt av de när jag drack ^^

Näe nu ska jag också försöka sova.. Jobb står på schemat i morgon då jag mår mycket bättre och hjärtat ska till förskolan :) I morgon efter jobbet kommer även mitt stora hjärta och ska tillbringa eftermiddagen med oss och då han har legat i magsjuka hela veckan har vi inte kunnat umgåtts nånting, men nu är han frisk så imorgon kommer han :D

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0