God natt!

Hej på er! Ligger i sängen nu och hoppas på att få lite mer sömn i natt än natten som var, men känner redan paniken över att somna så vi får väl se hur det går :/ Det är absolut inge roligt det här med att inte kunna sova och att känna sådan ångest över att behöva gå och lägga sig. Samtidigt går jag och längtar efter sängen och sömnen på dagarna, men när jag väl ligger här - ja då kommer paniken och ångesten krypande :( Skit jobbigt är det och speciellt nu när jag arbetstränar med barn då man måste ha sovit för att orka med hela dagen! Vilket jag egentligen i te gör.. Men men..

Dagen har iaf varit rätt så bra idag trots väldigt lite sömn! Jobbade hela dagen och sen åkte jag och hämtade mitt älskade hjärta på förskolan och han var utan blöja när jag kom och han ville inte ha nån när vi skulle åka heller, men direkt när vi kom hem sa han att jag skulle hämta en ;) Men det går ju sakta men säkert framåt iaf :) Man får vara glad för det lilla! Sen har vi bara tagit det lugnt hela eftermiddagen och när hjärtat somnat bänkade jag mig i soffan framför Farmen och en timme efter det så kollade jag på Svenska Hollywood fruar och nu ligger jag i sängen :)

Imorgon är det onsdag och jobb står på schemat som vanligt och förskola för hjärtat. Vad vi sen hittar på på eftermiddagen har jag ingen aning om, men det märker vi :)

Näe nu ska jag läsa lite och hoppas på att John Blund kommer rätt så snart!


Kommentarer
Postat av: N*

Hej :) det är så att jag håller på att utöka min behörighet som djurvårdare. Så jag kan jobba som nåt som heter "djurvårdare på utökad nivå". Och i måndags blev jag godkänd i mina praktiska moment :)

Svar: Okej men va härligt hjärtat :D
Elin

2013-01-23 @ 13:46:27
URL: http://Nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0