God natt!

Hej på er! Hur har eran dag varit? Min har varit relativt lugn, precis som den skulle vara :) Lämnade Theo på dagis och åkte sen hem och sov en stund på förmiddagen. När jag sen vaknade så började jag städa här hemma och sen gick jag över till mamma en sväng och bara var :) Dagis ringde ca en timme innan jag skulle hämta Theo och sa att han hade nå utslag som dom trodde var ett virus och ville att jag skulle komma och hämta honom och ta honom till hälsocentralen. Sagt och gjort så gjorde jag det, men sköterskan som tittade på dom röda prickarna sa precis samma sak som mig att det bara var värme kvisslor och inget virus. Men för säkerhetsskull så blir Theo hemma imorn, men han ska vara hemma med sin pappa på förmiddagen och med mig på eftermiddagen då det kändes bäst att vi delade upp dagen :) Sen imorgon eftermiddag när A slutat jobba så ska vi åka och storhandla då det ekar tomt här hemma.. Sen så ska A sova här i helgen så det blir nog en helg med massa mys :)
 
Näe blev ett kort inlägg det här då jag känner nu att jag ska krypa ner under täcket bredvid min sovande son ♥ Theo ville inte sova inne i sitt rum i natt då han sa att det fanns farliga monster där inne så då fick han sova i min säng så gör vi ett nytt försök imorgon istället :)
 

Kommentarer
Postat av: N*

Det låter skönt att sova! Hoppas du känner dig något så när utvilad nu då. Hoppas ni får en mysig helg ihop!:) puss!

2013-01-25 @ 12:15:07
URL: http://Nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0