God morgon måndag!

God morgon måndag! 0 gradigt ute och strax ska jag och mitt älskade lillhjärta hoppa i ytterkläderna och åka till förskolan och sen vidare till jobbet för min del ^^ Är trött som vanligt då Theo vaknat två gånger i natt och sista gången han vakna var det bara skrik och grin och tillslut gav jag upp och startade youtube i mobilen och tittade på två avsnitt med Kalle Anka.. Jag brukar inte göra så, men i natt blev jag desperat för att få honom att lugna ner sig och somna om! Och det lyckades jag med tack och lov, men när klockan ringde ville jag slänga den i väggen och sova vidare ^^ Men det gjorde jag inte och nu sitter hjärtat och tittar på barntv och jag sitter vid datorn och strax ska jag som sagt ta fram ytterkläderna och börja klä på oss och röra på oss ^^
 
Annars idag har jag ingen aning om vad jag och Theo ska hitta på.. Har en liten fundering på att höra av mig till min kusin och kolla om vi kanske kan komma över en stund så Theo får leka med sina tremänningar då det inte blev nånting i fredags, men vi får se hur slut jag är efter jobbet ^^
 
Nej fixa sig nu kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0