Fredag 4 Januari 2013

God morgon! Eller morgon är det, men vette tusan om den är så god. Har haft en h-vetes natt i natt då Theo vägrade somna! Jag låg bredvid honom i hans säng i 3 (!!!) timmar utan att lyckas. Då gav jag upp och satte honom framför en film i hopp om att han skulle somna till den, men ikke :/ Så då fick han följa med och sova bredvid mig i min säng och efter en timme cirkus så sov han.. Jag hade ställt klockan på 6,30 bara för att jag skulle lyckas komma upp i tid idag, men kom inte upp fören en timme senare :/ Men är helt död och Theo är lika död han, men förhoppningsvis så somnar han i tid ikväll och så kommer vi upp i tid imorn! Iaf så är det de som är planen ;)
 
Annars idag händer det inte mycket.. Det är A's helg, men vi får väl se om han kommer och hämtar Theo eller inte.. Vi har inte pratat på några dagar nu så jag vet inte.. Men det märks om inte annat..
 
Nej fixa lite frukost och hoppa i lite kläder och sparka igång dagen kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0