Fredag 25 Januari 2013

Hej på er! Hur är det med er denna härliga fredag? Här är det bara bra, har jobbat halva dagen idag och då var A hemma med Theo och för en timme sen kom jag hem och då bytte vi av så att han kunde åka och jobba :) Härligt när man kan göra så ibland tycker jag..
 
Theo sitter nu och tittar på tvn och börjar bli lite trött ^^ Kelly och Astrid ligger och sover nånstans båda två också så just nu är det lugna puckar här hemma. men strax ska jag och Theo klä på oss och åka ner på stan och fixa lite ärenden som jag har :) Lika bra att fixa dom nu när jag endå är hemma med hjärtat istället för att behöva ta ledigt från jobbet för att fixa dom då :)
 
När vi sen kommer hem igen så vet jag inte riktigt vad Theo och jag ska sysselsätta oss med, men vi kommer nog på nånting ^^ När A har slutat så kommer han hit och hämtar upp mig och Theo så ska vi åka och storhandla och sen blir det mys hela kvällen :D Känner att jag verkligen behöver det så det ska bli underbart! Funderar på att köpa en ny film till Theo idag också då vi är och handlar och kanske sätta oss och mysa framför den ikväll? Det tåls och fundera på iaf!
 
Nej hoppa i ytterkläderna nu då och gå till bussen :)
 
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0