Fredag 18 Januari 2013

Hej på er! Äntligen är det helg! Och jäklar vad jag ska ta det lugnt! Iaf så vill jag det, men vi får väl se om det blir så ;) Imorgon kommer iaf min älskade syster hit och umgås :D Vi har inte setts nånting sen typ julafton eller nå sånt så det var bra länge sedan vi såg så det ska bli roligt! Theo ville att hon skulle komma på en gång när han pratade med henne i telefon nyss ;) Och han sa flera gånger till Emma att han älskar henne, mitt älskade lilla gohjärta ♥
 
Försöker få tag på A nu också för och se när han kommer. Måste ju börja med maten nu så det skulle vara bra om jag fick tag på honom ^^ Men jag vet vad det är han håller på med och det kan ta tid, men bara det blir så som vi vill så är jag nöjd :)
 
Näe dags och börja med maten nu kanske? Det vankas stuvade makaroner och köttbullar här hemma idag och vi får väl se om det passar mitt lilla hjärta. Sen så skulle det komma en tjej och kolla på lite av alla kläder efter Theo också som jag har lagt ut :) Skulle vara bra skönt och bli av med det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0