Dagen ^^

Hej på er! Min dag har varit kanon! Mötet i morse på förskolan gick hur bra som helst! Kändes riktigt bra :D Sen efter så åkte jag till Katrin och hade det trevligt och sen åkte jag och hämta hem mitt älskade lilla hjärta och när vi kom hem hörde jag av mig till A och frågade om han ville äta hos oss idag och det ville han och sen var det han som nattade Theo då jag inte dög ;) När Theo somnat kollade vi på Farmen och sen gick han hem och jag bäddade ner mig i soffan och kollade på Masterchef Australia och nu sitter jag med fötterna i mitt underbara fotbad och efter det blir det sängen. En helt underbar dag helt enkelt och det är inte ofta jag har sådana nu för tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0