:D

Nu är min efterlängtade soffa på plats! Och jäkligt bra blev det i vardagsrummet nu också :D För att inte tala om hur skön soffan verkligen är, helt gudomlig är den ;D
Stort tack till alla som hjälpte till och flytta den från mamma hem till mig då jag vet att den är snortung!

Theo strulade vid nattningen ikväll och det tog nästan 2 timmar innan han somna :/ Och när han somnat kom A hit efter att ha hjälpt till med sofforna och åt kvällsfika med mig och tittade på efterlyst ❤ Han hjälpte mig även med att möblera om i vardagsrummet då han inte tyckte att jag skulle göra det själv ❤ Ca en timme efter att A hade gått vaknade Theo av att han hostade :/ Jag gick in till honom och efter ett tag somnade han om och jag håller alla tummar och tår jag har på att han sover hela natten i natt för hans skull.

Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka få nån timmes sömn i natt. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0