Barnledig..

Ja barnledig är jag ikväll och jag spenderar inte den som jag hade tänkt mig..
Theo är iaf hos sin mormor och han blev överlycklig när jag hämtade honom på förskolan och sa att han skulle dit :) Då hade han inte tid att vara med mig mer för han skulle ju till "mommo" ;) Och allt hade gått bra på förskolan idag och Theo har börjat äta :D Och han äter bra nu också! Iaf för att vara honom :) Hans mage har krånglat nu några veckor också, men tror även att det har släppt vilket är jätte skönt då jag har min glada älskade kille tillbaka och han sover mycket bättre nu också! Dom två senaste nätterna har han sovit runt 12 timmar utan att vakna och komma in till mig vilket är skönt för både honom och mig :D
 
Annars idag gick det bra och jobba :) Men jobbade inte hela dagen utan var där bara till lunch, sen skulle jag med Katrin till sjukhuset i Sandviken då hon inte hittar med sitt lokalsinne ;) Efter det åkte jag hem och tog det bara lugnt tills det var dags och hämta mitt hjärta från förskolan och när vi kom hem gick vi nästan direkt till mamma och sen dess har jag varit ensam.. Känner att jag egentligen inte ska vara ensam, men då planerna som egentligen var satte blev ändrade så orkade jag inte engagera mig i nå mer så då blev jag själv.. Ska strax krypa ner i sängen och se om jag kan sova nånting i natt eller om jag kommer ligga och vrida och vända på mig bara..
 
Aja god natt på er..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0