Tisdag 5 Februari 2013

God morgon på er! Här hemma har vi varit vakna sedan klockan 6 och om en halvtimme ska jag gå över med Theo till mamma då han ska vara dör medan jag är på möte :) Hoppas på att det känns lika bra efteråt som det gjorde sist :)

Efter mötet måste jag komma ihåg att ringa till Hc! Glömde bort det igår när jag och Theo låg i soffan och bara mös hela dagen ❤ Så det måste kommas ihåg idag!!

Men Theo vaknade iaf med nästan ingen feber alls och fortsätter det såhär hela dagen blir det förskola för honom imorgon :)

Nä dags och sätta lite fart nu då vi strax ska gå över till mamma :)


Kommentarer
Postat av: N*

Kom du ihåg att ringa hc nu då vännen?<3

2013-02-05 @ 20:29:12
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0