Onsdag 27 Februari 2013

God morgon! Snart är denna månad snart slut och vi närmar oss våren med storm steg :D Längtar ihjäl mig snart och vill inget annat än att snön ska försvinna! Vill ha sol och värme vilket också hjälper måendet till det bättre :)
 
Idag är det onsdag och strax ska jag och Theo ta bussen till förskolan och sedan blir det jobbet för min del. I måndags så var det planeringsdag på förskolan så Theo och jag hade en dag med världens bästa syster/moster :D Verkligen en toppen dag! Vi gick på stan och sen hem till henne där hon bjöd på lunch och en hel del skratt! Jag älskar verkligen min syster och Theo kunde inte ha någon bättre moster/gudmor ♥
 
Igår kom min svärmor över en stund och hälsade på och sen när A slutat så åkte vi och storhandlade så nu är det fullt i alla skåp igen :)
 
Idag efter jobb och förskola får vi se vad som händer.. Har ingenting inplanerat just nu så vi får helt enkelt se :) Jobbar mellan 9-14 den här veckan då det är sportlov så det är rätt sköna tider ^^
 
Nä nu måste vi sätta lite fart och jag måste få min älskade lilla grabb att sätta sig på pottan också innan vi åker. Ja här hemma har vi en grabb som snart är blöjfri på dagarna :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0