Måndag 4 Februari 2013

God morgon på er! Här hemma är det sjukstuga som gäller då Theo's feber kom smygandes tillbaka igår kväll och han har fortfarande feber nu på morgonen, så han och jag blir hemma idag och imorgon som det ser ut nu. Eventuellt längre beroende på febern.
 
Theo var ju feberfri hela lördagen + hela söndagen så igår gick vi upp till min pappa och hälsade på då det var 3 veckor sedan vi umgicks så det var roligt :) Pappa bjöd på mat också ^^ A var såklart med han också och Kelly naturligtvis ♥ Theo lekte och hade jätte roligt med morfar och när vi kom hem var han väldigt varm och helt slut så tog tempen på honom som visade att han hade feber så vi blir hemma.. Idag ska vi inte göra mycket alls här hemma, bara kurera oss och ta det lugnt ( om nu min lilla virvelvind kan göra det ^^ ). Alltså jag förstår inte, när Theo har feber så är han mer vild än tam ;) Han håller igång till tusen för att sen helt plötsligt stanna upp och bli jätte hängig, bara för att några minuter senare vara en virvelvind igen ;) Så ibland tror man inte att han har feber för att han är så aktiv ^^ Men då är det bra att man är hemma några dagar så man får ladda batterierna i mellan åt :)
 
Måste ringa HC idag också då Theo har ett annat problem som han har haft sedan han föddes och som läkarna sa skulle rätta till sig, men det har det inte gjort för honom så nu måste jag ta tag i det igen så det blir fixat.
 
Näe nu ska vi äta lite frukost så uppdaterar eventuellt lite senare :)
 
Ha en bra start på nya veckan!

Kommentarer
Postat av: N*

Vad var de för fel han har haft sen dess då? Kram

2013-02-04 @ 11:10:27
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0