Lördag 9 Februari 2013

God förmiddag på er! Här hemma har vi haft lite sovmorgon och Theo väckte mig för en timme sedan ^^ Skönt var det måste jag säga! Inte varje dag jag får sovmorgon, det händer kanske 2-3 ggr på ett år max! Så det var riktigt skönt :)
 
Idag är det lördag och Theo ska eventuellt sova hemma hos sin mormor inatt. Det berodde på hur hon mådde. Ringde till henne igår och frågade och då hade hon ont i huvudet och så och var det borta tills idag så skulle han få vara där, annars så får han vara hemma :) Men han säger att han vill till mormor så vi får väl se.. Katrin och hennes karl kommer hit till mig ikväll iaf och vi får väl se om A också kommer eller inte.. Det blir iaf att vi ska kolla på melodifestivalen vad det lät som iaf, men egentligen tittar inte jag på det men nog kan jag offra mig en lördagkväll för att titta på det med vänner ;) Men det kommer nog bli en bra dag/kväll iaf så :) Iaf så hoppas jag på det!
 
Det har inte blivit nå bloggande för mig nu på nån dag då jag har haft kraftig ångest :/ Den sitter fortfarande i, men är inte alls lika farlig som den har varit. Men förhoppningsvis så kanske man kan börja må lite bättre snart nu när man har börjat gå till en psykolog och pratat.. Men vi får väl se..
 
Sen så har jag nu läst ut boken "Femtio nyanser av honom" och så har jag börjat på "Femtio nyanser av mörker" och trots att jag bara läst några sidor i den boken så är jag lika fast ^^ Jäkligt bra böcker måste jag säga!
 
Näe nu är det dags och hoppa in i en dusch och vakna till liv ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0