Interner shoppat ^^

Maten står på spisen och är snart klar, Theo tittar på film och bara tar det lugnt och jag sitter här just nu :)
 
Dagen har varit väldigt lugn. Vi har mest suttit i soffan och tittat på film och så har Theo lekt lite grann i den mån han orkat :) Och så kommer eftermiddagen/kvällen att fortsätta se ut också..
Theo blir ju hemma imorgon också, men då jag har möte på förmiddagen ska Theo vara med sin mormor under tiden och han tjatar redan om att han ska till mormor ;) Så han kommer bli glad över att få vara nån timme med henne.
 
Det händer inte ofta att jag internet shoppar, men idag slog jag till! Jag har varit sugen på att köpa nya sängkläder till min säng och när jag ramlade över dom här inne på Ellos så kunde jag inte låta bli! Jag var bara tvungen att ha dom ^^ Och eftersom att jag inte internet shoppar i vanliga fall så tyckte jag att jag kunde göra det ^^
 
Här kommer iaf en bild på dom :)
Jag tycker dom är hur läckra som helst och kommer passa in i mitt sovrum som handen i hansken ^^

Kommentarer
Postat av: N*

Okej, hoppas den bestämmer sig för att vandra rätt. vart ligger den då?

2013-02-04 @ 20:39:55
URL: http://Nancykarlsson.blogg.se
Postat av: sandra

var gärna med och tävla i min blogg om en snygg bikini!
http://sajohansson.blogg.se/2013/march/tavling-vinn-en-valfri-phaxbikinibaddrakt.html#comment

2013-03-11 @ 20:37:35
URL: http://sajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0