Fredag 1 Februari 2013

Hej på er!! Har inte bloggat något idag då tiden inte riktigt har funnits där och sen har jag haft fullt upp hela dagen i stort sätt :)

Dagen började med förskola och jobb och det gick bra på jobbet idag och det blev ingen drama och panik tack och lov :) Efter jobbet åkte jag och hämtade mitt hjärta och möts då av en pedagog som frågade om jag fått nå meddelande från förskolan och det hade jag inte fått då dom använt fel nummer.. Det är snart ett år sedan jag bytte nummer och förskolan har fortfarande inte ändrat det -.- Menmen.. Theo var iaf inte så jätte pigg när jag kom och hämtade honom, men han sa direkt att han skulle till Emma och Moses så vi åkte hem till syster iaf och Theo blev genast mycket piggare när han fick se din moster och var pigg till det att vi kom hem och han kändes jätte varm! Tog tempen på honom och den visade 39,2 så inte konstigt att han kändes varm :( men han fick alvedon och sen ville han sova och han sover än och jag kan ju bara hålla tummarna på att han får sova hela natten och vakna upp frisk imorgon!

När Theo somnade mös jag och mitt stora hjärta ner oss i soffan ❤

Och sen så har jag lånat böcker av syster också och jag hoppas dom är lika bra som det sägs att dom är :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0