Det var ett tag sedan..

Hej på er! Här har det inte skrivits nånting på några veckor och det beror på att jag nu fortfarande har sådan ångest så jag orkar knappt med nånting :( Skit jobbigt är det! Nu i veckan så jobbade jag bara två dagar då jag först hade sådan ångest att jag knappt tog mig upp ur sängen och sen i torsdags så ringde förskolan och sa att Theo var dålig så då var jag tvungen och åka och hämta honom ❤ Han var stressad när jag kom och så hade han spytt två ggr :( När jag skulle klä på honom så spydde han två ggr till och sen även en gång på bussen :( men det var bara slem han spydde upp och så fort vi kom hem så blev han sitt vanliga jag igen, men vi var hemma i fredags iaf!
Och fredags så kom A hit och umgicks och sov här och han ska sova här en natt till. Igår klockan 16 gick han och jag på bio och vi såg "Röjar Ralf" och jäklar vilken rolig film! Skratta så mycket så jag fick ont i magen xD
Medan vi var på bio så var Theo med sin mormor och när vi kom hem mös vi lite i soffan innan Theo skulle sova :)

Sen hände det en lite mindre rolig grej igår morse! Theo hade fått tag på min mobil och på nått vis fipplade han till det så att jag var tvungen att återställa hela jäkla mobilen innan jag kunde komma in i den och det tog ju några timmar innan allt var klart och till på köpet så försvann allt i min mobil! Bilder, videoklipp, kontakter - ja allt!! Lite ledsen blev jag och speciellt över alla bilder och videoklipp som jag inte hunnit säkerhetskopiera :'( Menmen mobilen fungerar nu och nu ska inte Theo få tag på den igen ;) (hoppas jag ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0