Dagen..

God kväll. Just nu ligger jag i soffan och fryser så jag vet inte vad.. Har två par byxor på mig + en varm filt och endå fryser jag :/ Theo sover nu iaf och det blir ingen förskola för honom imorgon då vi tar en extra dag hemma då han var varm nu innan han la sig, men han hade ingen feber så vi får väl se hur natten blir..

Annars så har dagen varit sådär. Det blev ett jobbigt slut på mötet idag men som vanligt är det bara lägga locket på och hoppas att det stannar där..

Annars idag så har jag och Theo umgåtts med min mamma idag och vi tog en promenad till kvantum fram och tillbaka och när jag och Theo sen kom hem la vi oss i soffan och titta på film hela eftermiddagen/kvällen :)


Kommentarer
Postat av: N*

Hej! Vad var det för möte du var på? Och varför gick det inte så vidare bra? <3

2013-02-05 @ 20:27:54
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0