Fundering..

Nu är det ett bra tag sedan jag skrev nånting här igen och jag har haft funderingen under hösten att antingen lägga ner bloggen helt eller börja om helt på nytt. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag ska göra men måste bestämma mig snart..

Idag är det nyårsafton och ett nytt år ska firas in och jag hoppas att år 2014 ska vara ett bra år, men vi får väl se hur det blir med det.. Året kommer då inte börja så särskilt bra då det står begravning stort över januari :'( men jag hoppas att resten av året ska bli så bra som möjligt! En sak som händer är att jag ska för första gången i mitt liv flyga flygplan! Mitt stora hjärta fyller 30 i februari och i julklapp/födelsedagspresent har han fått en utlandsresa av sin mamma och hon bjuder med hela familjen! :D <3 Theo ska också med och han tycker det ska bli så spännande att flyga flygplan ;) 
Så ja lite roligt har jag att se fram emot 2014 och en av de bästa sakerna som händer kommer hända i maj :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0