Underbara dag!

Hej på er! Onsdag idag och dagen har bjudit på sådant underbart väder och man får så mycket energi från det!
Idag var det iaf min första dag hemma på 7 månader och efter att jag lämnat Theo på förskolan vid 9-tiden åkte jag hem och började storstäda! Jag möblerade om i Theo's rum och rensade bland alla han leksaker och gosedjur så nu finns det bara leksaker som är hela och dom han leker med :) Så skönt att kunna rensa ur och speciellt när han inte är hemma för då går det definitivt inte ;) Sen städade jag i resten av lägenheten också och så möblerade jag om i hallen så nu fick barnvagnen flytta ut till barnvagnsförrådet då den inte längre fick plats inne ;)
När jag och Theo sen kom hem blev han överlycklig över hur det såg ut i hans rum och han gick och sa till alla sina bilar och gosedjur vilket fint rum han har ;) Sötnosen min ♥
 
Just nu sitter Theo och tittar på film och snart ska maten göras och sen tror jag vi ska gå ut en sväng :) Måste ju passa på när det är så underbart väder ute! Det är ju april nu så snön kan ju komma när som helst ;)
 
Sen så kommer min bloggdesign att fixas till! Jag vet inte riktigt när, men jag har pratat med hon som gjorde den och hon skulle fixa den så jag hoppas att den kommer upp snart :)
 

Theo igår påväg hem från dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0