Torsdag 4 April 2013

God morgon! Här hemma vaknade vi strax efter klockan 06 så vi har hållt igång ett tag :)
 
Just nu sitter Theo och tittar på "Hitta Nemo" och snart ska vi börja klä på oss och gå till bussen och åka till förskolan :) Sen vid lunchtid idag kommer Katrin hit en sväng och ska hämta hem Starke som jag lånat några dagar :) Sen blir det att hämta hem Theo igen och efter det har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, men är det lika fint väder som det ser ut att bli så kommer vi nog vara ute och leka!
 
Igår fick jag ett väldigt glädjande telefonsamtal! Det var min handläggare från AF som ringde och sa att hon förlänger min arbetsträning fram till 16 juni! Så underbart att få vara kvar fram till skolavslutningen och min handläggare tyckte också att det vore bäst om jag var det så inga problem med att förlänga! :D
 
Näe dags och sätta lite fart och börja plocka fram alla ytterkläderna ^^
 
Ha en fortsatt bra torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0