Länge sedan!

Hej på er! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev nånting här.. Men tyvärr så händer det inte så mycket hos mig just nu förutom det vanliga så då blir det inte att man kikar in..
Idag fyller iaf min storebror år, han fyller 30 år idag! Stort grattis bror! Och igår fyllde världens bästa pappa år, så ett stort grattis till dig med pappa!
 
Idag var min lillasyster in på operation då hon har haft problem med gallsten, så nu har hon opererat bort gallblåsan, men pratade med henne för en stund sedan och allt hade gått bra och hon mådde relativt bra, tack och lov ♥ Eftersom att hon opererades på Gävle Sjukhus så vet man inte hur det kommer att gå, men tack och lov så gick det bra den här gången :)
 
Ja hur är det annars då? Med mig är det som vanligt. En bergochdalbana. Ena dagen mår jag jätte bra och andra inte alls lika bra. Med Theo är det bra, trotsig till tusen och vissa dagar vill man bara rycka av sig allt hår men än så länge sitter mitt hår där det ska och tack och lov så är inte trotsåldern för evigt! Den kommer ju att lugna ner sig lagom tills nästa börjar ;) Men förutom det så är det bara bra med oss. Jag håller fortfarande på och arbetstränar på samma ställe och nu är det bestämt att jag ska vara där tills i sommar :) Känns skönt och jag trivs väldigt bra! Synd bara att det inte kan leda till jobb egentligen, för det hade ju varit helt underbart, menmen..
 
Nu sover Theo och har gjort ett bra tag och här sitter jag och har skit tråkigt.. Funderar på vad jag ska sätta mig och pyssla med, det står mellan att slå ner arselet i soffan och glo på tvn eller sätta igång WoW och spela lite.. Men vette tusan vilket jag ska engagera mig i just nu ^^ Men det visar sig..
 
Näe nu får ni ha det så bra, ni få som läser :) Har ni lust så kan ni ju skicka en kommentar med vad ni vill läsa om så jag vet ^^
 

Kommentarer
Postat av: Katrin

Kanske inte kan leda till jobb men du borde ju kunna bli deras prio ett vikarie i alla fall =) Ibland kan man ju få jobba en hel del om det är ett ställe där många blir sjuka/är på kurs/är lediga ofta =) Kram på da <3

2013-04-17 @ 17:18:24
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: N*

Saknar att läsa inlägg hos dig!<3

2013-05-02 @ 18:07:50
URL: http://Nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0