Fredag 4 April 2013

God morgon!
 
Fredag idag och snart ska jag och Theo röra på oss mot förskolan och medan han är där idag ska jag spendera dagen hos bästa Katrin :) Åker dit direkt efter att jag lämnat Theo.. Efter att jag har hämtat honom får vi se vad som händer mer idag.. A kommer hit och ska vara med oss i helgen, men mer än så vet jag inte.. Ska försöka få tag på pappa och kolla om vi kan komma dit en sväng kanske? Var ett tag sedan vi sågs nu så det skulle vara roligt :) Men som sagt vi får se..
 
Nu har även min nya design kommit upp och bra blev den! Tack Nathalie!
 
Näe dags och sätta lite fart nu kanske om vi ska hinna till förskolan i tid.. Jag sitter fortfarande med håret inlindat i handduk efter duschen ^^
 
Ha en underbar fredag hörrni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0