Tisdag 6 November 2012

God morgon på er vänner! :D Idag är det tisdag och strax väntar jobb och förskola! Och nu är höstlovet över så nu är det full rulle på jobbet :D Men det är ju lite skönt för då sitter man inte och sover som det var förra veckan ;D
 
Annars idag händer det nog inte så mycket.. Förhoppningsvis så kommer A hit och äter middag med oss idag :) Men han visste inte hur länge han skulle behöva jobba, men han skulle iaf komma hit ♥ Annars så blir det bara lugnt ^^
 
IGår kväll vaknade hjärtat och bara gallskrek efter sin pappa :/ Jag fick inte ens ta i honom så det var bara att ringa och han kom rätt så fort. Hjärtat lugnade ner sig så fort han såg pappa och efter en timme så somnade han om ♥ A gick då hem och jag ringde till frugan och pratade lite och precis under samtalet så kommer det ett litet troll upp och ville sova i min säng så självklart fick han göra det ♥ Det händer ju inte så ofta så ^^ Men det har inte blivit så mycket sömn då jag sovit brevdid en orkan ;)
 
Nej nu måste jag sätta lite fart här hemma så vi kommer iväg i tid! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: N*

Vad gjorde ni när det var höstlov? Planering och sånt eller? Theo är ju så jäkla söt :)!

2012-11-06 @ 10:01:46
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0