Tisdag 13 November 2012

Tisdag idag och idag har jag jobbat och Theo var på förskolan :) Lämningen idag gick mycket bättre än den igår! Theo's favorit fröken kom precis när vi kom och då är det ju klart att det går mycket lättare att gå in istället för att klamra sig fast på mamma :) Men skönt var det! Och allt hade gått bra idag om man ska lyssna på vad dom sa när jag hämtade honom..
 
Snart ska jag ställa mig vid spisten, men egentligen har jag ingen som helst lust med det ^^ Ibland önskar jag att jag tyckte att det var roligt och laga mat och att jag kunde laga mat ;P Men just matlagning är bland det tråkigaste jag vet! Jag diskar hellre än lagar mat, så illa är det :P Menmen man kan inte gilla allt här i världen så det är bara att ställa sig och fixa maten för man måste ju äta varje dag :)
 
Efter maten får vi se vad jag och hjärtat hittar på :) Blir nog att vi myser ner oss i soffan till en film eller nått.. A skulle eventuellt komma hit idag också, men vi får väl se om det blir så eller inte..
 
Nej maten var det nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0