Söndag 18 November 2012

God morgon söndag!
 
Idag ska jag och Theo upp till sjukhuset och hälsa på mamma :) Ska bli skönt och få träffa henne lite idag då jag inte träffat henne på några veckor nu! Hoppas bara att hon repar sig fort så hon får komma hem snart! Och så fort hon är bättre så ska jag få hem min soffa som nu står hemma hos mamma också :D Så ja jag längtar lite extra mycket efter det ^^
 
Annars idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på.. Besökstiden är 15:00 på sjukhuset och vad jag och Theo ska hitta på fram tills dess vet jag inte, men vi kommer nog på nånting ^^ Just nu sitter han och tittar på Musses klubbhus vilket är ett va favoritprogrammen :)
 
Frukost har vi fått i oss idag också och Theo åt en hel macka till frukost idag! Vilket han inte gjort på månader! :D Så skönt att se att han vissa dagar väljer att äta! :D Hoppas bara att det håller i sig hela dagen också så att han kan få känna sig helt mätt :)
 
Nej hoppa i lite kläder kanske man också ska göra idag? ;P
 
Mitt fina hjärta :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0