Hemma ^^

Så var hjärtat och jag hemma igen efter en tripp ner på stan och till FK :) Gick hur bra som helst där den här gången och nu är alla papper inne och allt är som det ska :) Fort gick det där också vilket det inte brukar göra ^^ Allt som allt så tog det 10 minuter och det brukar ta minst 1 timme när man ska ner dit! Men idag hade jag turen på min sida :D
 
Just nu sitter jag och slappar vid datorn en stund och hjärtat är inne på sitt rum och leker och har sig ♥ Ska börja med maten om ett litet tag och som det ser ut nu så ska vi inte till frugan nånting idag.. Dels så har vi inte pratat nånting idag och sen så känner jag att jag inte har riktigt ork eller lust att baka nå pepparkakor idag så vi får nog ta det nån annan dag istället :)
 
Annars så har jag ingen aning om vad som händer idag.. Ska prata med hjärtats pappa om fotografierna från dagis som måste fixas och donas med innan vi beställer dom och det vill jag gärna ha gjort snart ^^ Så eventuellt att han kommer hit och vi fixar med det, men annars så får vi se ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0