God morgon!

God morgon på er! Denna söndag blev jag väckt vid 06-tiden av en liten prins som kom in och ville sova bredvid mig ♥ Sen klev vi upp vid 8-tiden och nu snart ska vi sätta oss och äta frukost tillsammans :)
 
Idag är det farsdag och jag och Theo ska hem till min pappa och bli bjudna på mat och lite sånt :) Trevligt ska det bli! Theo's pappa mår inge bra alls och ska in till röntgen idag och röntga lungorna och jag hoppas att det inte är nånting! :/ Men man blir ju lite nojjig med tanke på allt som vi varit med om nu dom senaste 4 åren..
 
Men innan vi åker till pappa så ska jag och Theo hem till Emelie :) Hon ska fixa mina naglar och så ska Theo få leka med hennes dotter :) Vi har sagt nu i över ett år att vi ska ses, men det händer aldrig så nu hoppas vi på att det gör det ;)
 
Nej fixa frukost nu till mina älsklingar ska jag göra!
 
Ha en bra dag hörrni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0