God morgon måndag!

God morgon! Måndag idag och en ny vecka har precis startat. Och jag skulle inte säga nej till några fler timmar med sömn, menmen får ta igen den sen ^^
 
Nu strax ska jag och Theo göra oss klara för förskolan och jobb, men idag blir det inte många timmars jobb för min del då jag ska vara uppe på sjukhuset till kl: 11 för att få en gsm-mätare på mig (tror iaf att den heter så :P) Jag vet inte hur lång tid det kommer att ta då det är nånting helt nytt för mig så tror inte att jag kommer jobba mer än en timme idag. Men det är ju alltid nått :)
 
Annars så händer det nog inte så mycket idag.. Eventuellt att jag passar på att hälsa på mamma en sväng när jag är på sjukhuset om hon orkar med det.. Vi får se helt enkelt :)
 
Nej nu måste jag sätta lite fart här hemma! :)
 
Hoppas ni får en bra start på nya veckan! :D
 

Kommentarer
Postat av: N*

Hej hjärtat! Hur är läget med din mamma nu? <3

Svar: Hej <3 Jodå det är rätt så bra med henne efter allt :) <3
Elin

2012-11-19 @ 10:54:10
URL: http://nancykarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0