God morgon lördag!

God morgon lördag!
 
Idag väcktes jag av att min älskade pappa ringde för att checka läget så att jag inte tuppat av igen och som tur var så hade jag inte det! :) Theo pratade lite med sin morfar också och helt plötsligt säger han att han ska till morfar och äta godis ;) Haha han är bra go mitt hjärta ;D
 
Annars idag har vi inga planer alls för dagen så vi får se vad vi hittar på.. Känner att jag vill göra nånting, men jag vet inte riktigt vad.. Men aja kommer väl på nånting så småningom ^^ Städa skulle jag behöva göra då det inte blivit storstädat här hemma på länge nu! Så det kanske man ska ta tag i idag så jag får det gjort? Sen måste jag ju också ner med paviljongtaket till källaren också så att det inte blir förstört. Men vi får se om det blir idag eller inte ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0